YILDIRIM BELEDİYE BAŞKANI OKTAY YILMAZ: “BİZ YILDIRIM’DA SADECE BİNALARI DEĞİL ULAŞIM AĞINI VE ŞEHRİN TAMAMINI DÖNÜŞTÜRÜYORUZ”

Yıldırım Belediyesi, 2026 yılının ilk 5 ayında 4 bin 985 ton asfalt serimi, 16 bin 245 metrekare parke döşemesi ve 7 bin 700 metre bordür çalışması gerçekleştirirken, bin 135 metre yeni imar yolu açtı. Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, kentsel dönüşümün yalnızca yapılaşma değil, ulaşım ve yaşam alanlarını da kapsayan bütüncül bir süreç olduğunu vurguladı.

Haz 27, 2026 - 20:11
 0  0
YILDIRIM BELEDİYE BAŞKANI OKTAY YILMAZ: “BİZ YILDIRIM’DA SADECE BİNALARI DEĞİL ULAŞIM AĞINI VE ŞEHRİN TAMAMINI DÖNÜŞTÜRÜYORUZ”

Bursa’nın Yıldırım ilçesinde belediye, ulaşım altyapısını güçlendirmeye yönelik çalışmalarını 2026 yılı itibarıyla hızlandırdı. Yıldırım Belediyesi, ilçede hem yeni imar yolları açıyor hem de asfalt, parke ve bordür çalışmalarıyla mevcut yolları yenileyerek ulaşım konforunu artırıyor.

2026 yılının ilk 5 ayında gerçekleştirilen çalışmalar kapsamında 4 bin 985 ton asfalt serimi yapılırken, 16 bin 245 metrekare parke ve 7 bin 700 metre bordür döşemesi tamamlandı. Aynı dönemde bin 135 metre yeni imar yolu açıldığı bildirildi.

2025 yılı genelinde ise ilçede 18 bin 420 ton asfalt serimi gerçekleştirildiği kaydedildi.

ULAŞIMDA BÜTÜNCÜL DÖNÜŞÜM VURGUSU
Yıldırım Belediye Başkanı Oktay Yılmaz, kentsel dönüşüm çalışmalarının yalnızca bina yenilemeden ibaret olmadığını belirtti. Yılmaz, “Biz Yıldırım’da sadece binaları dönüştürmüyoruz. Yeni ulaşım arterleri, konforlu yollar, sosyal tesisler, yeşil alanlar ve kütüphaneler ile şehrimizi dönüştürüyoruz.” ifadelerini kullandı.

Yıldırım’ın nüfus yoğunluğu ve yüzölçümü nedeniyle çalışmaların zorlu bir yapıya sahip olduğunu dile getiren Yılmaz, planlamaların bu gerçeklik dikkate alınarak yapıldığını aktardı.

ULAŞIM AĞI GENİŞLETİLİYOR
Başkan Yılmaz, görev süresi boyunca 185 bin metrekare yeni imar yolu açıldığını, 340 bin ton asfalt serimi, 100 bin metre bordür ve 295 bin metrekare parke çalışması yapıldığını kaydetti. Yılmaz, yaz sezonuyla birlikte çalışmaların hız kazandığını, hem yeni yolların açılacağını hem de mevcut yolların iyileştirileceğini ifade etti.

Yıldırım Belediyesi’nin hedefinin, ilçede ulaşımı daha güvenli ve konforlu hale getirmek olduğu belirtildi.

Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI

Tepkiniz Nedir?

Beğen Beğen 0
Beğenmiyorum Beğenmiyorum 0
Aşk Aşk 0
Komik Komik 0
Öfkeli Öfkeli 0
Üzgün Üzgün 0
Vay Vay 0