KIYI EGE BELEDİYELER BİRLİĞİ BÖLGESEL EĞİTİMLERİ ÇEŞME BELEDİYESİ EV SAHİPLİĞİNDE TAMAMLANDI
Çeşme Belediyesi’nin ev sahipliğinde 17-18-19 Haziran 2026 tarihlerinde düzenlenen Kıyı Ege Belediyeler Birliği bölgesel eğitim programı sona erdi. Üç gün süren eğitimlerde belediye personelinin mevzuat bilgileri güncellenirken, kurumsal kapasitenin güçlendirilmesi ve belediyeler arası iş birliğinin artırılması hedeflendi.
Çeşme Belediyesi ev sahipliğinde gerçekleştirilen Kıyı Ege Belediyeler Birliği bölgesel eğitimleri, üç gün süren yoğun katılımla tamamlandı. 17-18-19 Haziran 2026 tarihlerinde düzenlenen programda, yerel yönetimlerde görev yapan personelin mevzuat bilgilerini güncellemesi ve kurumsal kapasitenin güçlendirilmesi amaçlandı.
Yerel Yönetimler İçin Kritik Başlıklar Ele Alındı
Eğitim programı kapsamında; iş yeri açma ve çalışma ruhsatlarına ilişkin mevzuat, kamu ihale süreçleri, ihale mevzuatı, doğrudan temin uygulamaları, EKAP kullanımı ve şikâyet süreçleri gibi yerel yönetimler açısından önem taşıyan başlıklar ayrıntılı şekilde ele alındı.
Bölgesel Katılım Dikkat Çekti
Çeşme Belediyesi personelinin yoğun ilgi gösterdiği eğitimlere Bozcaada, Bayraklı, Karaburun, Urla, Güzelbahçe ve Seferihisar belediyelerinden temsilciler de katıldı. Toplam 153 katılımcının yer aldığı programda, Çeşme Belediyesi 103 personel ile en yüksek katılımı sağlayan kurum oldu.
“Eğitimler İş Birliğini Güçlendiriyor”
Çeşme Belediyesi yetkilileri, yerel yönetimlerde hizmet kalitesinin artırılmasına katkı sunan bu tür eğitim çalışmalarına ev sahipliği yapmaktan memnuniyet duyduklarını belirtti. Yetkililer, programa katılım sağlayan tüm belediye temsilcilerine teşekkür etti.
Bilgi ve Deneyim Paylaşımı Ön Plandaydı
Üç gün boyunca süren eğitimlerin, belediyeler arasındaki bilgi ve deneyim paylaşımını artırması, iş birliğini güçlendirmesi ve hizmet süreçlerinin daha etkin yürütülmesine katkı sağlaması hedefleniyor.
Kaynak: CUMHA - CUMHUR HABER AJANSI
Tepkiniz Nedir?
Beğen
0
Beğenmiyorum
0
Aşk
0
Komik
0
Öfkeli
0
Üzgün
0
Vay
0